petak, 17. studenoga 2017.

Moji hobiji

Ja nemam puno hobija ali ću spomenuti samo dva. Prvi od njih je nogomet kojeg igram skoro pa svaki dan i baš mi je zabavan. Njega najviše igram sa svojim prijateljima ili sa braćom. Treniram nogomet u klubu Rakov Potok koji nije baš najbolji ali tamo sam zbog svojih prijatelja i zbog svog zdravlja. Ja inače ne volim nogomet ali ništa mi ne škodi malo potrčati za loptom i biti vani sa svojim prijateljima. U početku sam navijao za Real Madrid, najviše zbog Ronalda i zbog ostalih njegovih suparnika, a sad navijam samo za Hrvatsku i Dinamo Zagreb. Meni svi kažu da moram igrati košarku zbog svoje veličine ali sve više me veže nogomet i nogometna lopta. Moj drugi hobi je naravno igranje igrica. Igrice igram svaki put kad imam slobodno vrijeme i kad ništa ne trebam učiti ili raditi. Od igrica volim igrati pucačine, strateške igrice i open world igrice. Osim igrica volim biti na You Tubu gledati filmove i youtubere koji igraju ali i objašnjavaju grafiku i sastav igre. Moje najdraže igre su mi Call of Duty, Titanfall 2, Gta 5, Star Wars Battlefront 2 i Assassin Creed. To su moja dva najdraža hobija ali sigurno ću ih imati još.

Nema komentara:

Objavi komentar

Martin Scorsese

Ja dok gledam film, uvijek mislim koga je režirao, producirao i uglavnom snimio. Jedan od najpoznatijih producera i redatelja je Martin...