subota, 18. studenoga 2017.

Što bih ja htio postati


https://aupcareeroutlook.wikispaces.com/file/view/video-game-designer-education.png/339509112/video-game-designer-education.png
Game dizajner
U životu ima mnogo  poslova i zanimanja koje bih radio ali sam se odlučio za jedan. Htio bih postati game dizajner. Ja jako volim igrati, a i gledati igrice na računalu pa zašto ih nebi dizanjirao. Od igrica bih dizajnirao najviše neke pucačine i open world igrice. Meni su uzor tvrtke Ubisoft i Respawn Entertainment. Oni su mi uzor zato što su naparvili jedne od najboljih igrica i htio bih se pridružiti bilo kome od njih, a kako bih se njima pridružio moram imati 5 iz informatike i to znači da se moram jako potruditi idosta učiti.  

Nema komentara:

Objavi komentar

Martin Scorsese

Ja dok gledam film, uvijek mislim koga je režirao, producirao i uglavnom snimio. Jedan od najpoznatijih producera i redatelja je Martin...