nedjelja, 19. studenoga 2017.

Njadraži film

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51coHxV6JQL.jpg
Ja gledam mnogo filmova i većina od njih su mi najdraži. Od svih svojih najdražih filmova izdvojit ću jedan, a to je Avatar. Avatar je film koji je snimljen 2009 godine i režirao ga je James Cameron. U filmu glume Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Michelle Rodriguez i Stephen Lang. U filmu se radnja dešava u 2154 godini gdje Jake Sully (Sam Worthington) odlazi na daleki planet zvan Pandora i susreće se sa znanstvenicom Grace Augustin (Sigourney Weaver) koja mu pokaže njegov avatar. Njegova misija je, udružiti se sa plemenom imenom Na Vi i infiltrirati ih da ljudi mogu nastaviti kopati dragocijene rude. On u svom plemenu uči kako živjeti i preživljavati. Na kraju filma se pobuni na ljude i pridruži se plemenu i povede ih u završnu bitku. Avatar je meni najdraži film zato što je po radnji jako dobro napravljen, glumcima i specijalnim efektima.

1 komentar:

  1. Ja isto jako volim Avatara, jako je zanimljiv i ja bih htjela otkriti svog avatara. Sviđa mi se tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

Martin Scorsese

Ja dok gledam film, uvijek mislim koga je režirao, producirao i uglavnom snimio. Jedan od najpoznatijih producera i redatelja je Martin...