subota, 18. studenoga 2017.

Informatika

http://ulpravda.ru/pictures/news/big/44616_big.jpg
Informatika je jedan od najboljih predmeta koje učimo o školi. Najviše učimo od čega su građena, kada us nastala i kako se radi na njima. Iz informatike mi je najzanimljivije učiti najpoznatije društvene mreže i internetske usluge. Od internetskih usluga najzanimljive su mi Chat, Blog i E learning, a od društvenih mreža su mi Facebook, Twitter, Instagram, Google+ i Myspace. Ne sviđa mi se osoba koja je napravila Facebook zato što je preko njega sramotila druge ljude, a niko ga nije kaznio. Informatika je jako koristan predmet ali ima i loših strana kao što su Cyberbullying, krađa indetiteta i širenje virusa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Martin Scorsese

Ja dok gledam film, uvijek mislim koga je režirao, producirao i uglavnom snimio. Jedan od najpoznatijih producera i redatelja je Martin...